האופוזיציה תומכת? בני גנץ: "מגבים את המבצע בג'נין"

    אבי יעקב No Comments on האופוזיציה תומכת? בני גנץ: "מגבים את המבצע בג'נין"

    יו"ר כחול לבן בני גנץ מגבה את הממשלה ואת פעילות צה"ל במבצע בג'נין: "כולנו מגבים את כוחות הביטחון, סומכים עליהם, ומתפללים שישובו בשלום". מתריע בפני גופי הטרור: "יש לנו את היכולת והנכונות לנהל לחימה במספר זירות ולהכריע". ומאיים כי "אם נסראללה או סינוואר חושבים שיש להם את היכולת לאתגר אותנו, המחיר יהיה כבד". לממשלה הוא אומר: "נתניהו צריך לעסוק באתגרים העצומים ולעצור את ההפיכה המשטרית"

    15:30
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו לא ויתר: הסתיימה פגישת רה"מ ומזכיר המדינה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר ויו"ר כחול לבן בני גנץ פתח היום את ישיבת סיעתו בהתייחסות למבצע הצבאי שמוביל צה"ל בג'נין: ״אמרתי זאת בעבר וזה גם נכון היום – אין ולא יהיה ערי מקלט ביהודה ושומרון. לא למייצרי רקטות, לא לחוליות ירי, לא לכנופיות כמו גוב האריות. מי שיאיים על אזרחי ישראל יסיים בכלא או בקבר. חופש הפעולה בג'נין – בכל האמצעים, ובכל זמן – הוא חלק מתפיסת הביטחון. כולנו מגבים את כוחות הביטחון וצה"ל, סומכים עליהם שיבצעו את משימתם, ומתפללים שישובו הביתה בשלום".

    גנץ פנה לגופי הטרור ואמר: "אני מבקש להעביר מסר גם לאויבינו מחוץ ליהודה ושומרון – ואני אומר זאת מידיעה: יש לנו את היכולת לנהל לחימה במספר זירות ולהכריע. יש לנו גם את הנכונות לעשות זאת אם נידרש לכך. אם נסראללה או סינוואר חושבים שיש להם את היכולת לאתגר אותנו, המחיר יהיה כבד".

    "טוב עשתה הממשלה שהגדירה מטרות מדויקות וממוקדות לפעילות המבצעית. מדינת ישראל נלחמת בטרור, מדינת ישראל מגנה על אזרחיה, מדינת ישראל שומרת על ריבונותה. מדינת ישראל לא נלחמת באזרחים – ועושה הכל על מנת למנוע פגיעה בהם, בניגוד לטרוריסטים שמתחבאים בלב האוכלוסייה האזרחית ומסכנים אותה. אנחנו כאופוזיציה אחראית, ניתן גיבוי לממשלה – לפעולות לגדיעת הטרור. לוחמי צה"ל צריכים לדעת, שיש להם את הגב של הציבור הישראלי כולו" אמר גנץ.

    לדבריו, "לצד הגיבוי המלא בהיבט הביטחוני, אני מוטרד מאוד מהעתיד. דווקא כשאנחנו נאבקים יחד מול הטרור, עלינו לזכור שאחדותנו ועוצמתנו הם תנאי לקיומנו פה. עלינו לזכור איזה אתגרים עומדים בפנינו – בתחום המדיני, בהתקדמות של איראן להפוך למדינת סף גרעינית עם זרועות בכל המזרח התיכון, וגם בכלכלה ויוקר המחיה ובהיבטים נוספים. במקום לעסוק בפירוק הדמוקרטיה ובהפיכה משטרית חד צדדית, נתניהו צריך לעצור, להתעסק באתגרים הגדולים, ולא להיכנע לפוליטיקה הקטנה. עליו לנהוג באחריות לאומית".

    לסיום התייחס למצב הפוליטי בארץ ואמר כי "בשבוע שבו פוקע חוק הגיוס, בלי שמונחת כל אלטרנטיבה להמשך קיום צבא העם, אני מוטרד מהעתיד. אין לנו פריבילגיה לפרק את צה"ל והחברה הישראלית, אין לנו תחליף למי שפועל כרגע בג׳נין או בכל מקום אחר במבנה המוכר לנו כצבא העם ודווקא בימים כאלו, חשוב שנזכור זאת, ונפעל בהתאם. דווקא בימים האלו עלינו לזכור שהדמוקרטיה, האחדות והחיבור ביננו – הם מה שמבטיח את עתידנו״.



    0 תגובות